Sønnen min hadde sitt livs sommer! Det var et fantastisk eventyr, og han likte det enda bedre enn LA – selv om han sa at det kanskje også var fordi han er et år eldre nå. Jeg vet ikke hvor mye språket hans ble bedre, men han kom tilbake helt begeistret!
Marion
Østerrike
&w=3840&q=75)




